ثبت نام دوره دانشسرا (لیسانس) حفاظ 20 جزء به بالا

دوره دانشسرای حفظ حضرت نرجس
  • 1403/05/18
  • 0
  • 688

اطلاعیه موسسه قرآنی بیت الحفاظ نرجس سلام الله علیها در خصوص شروع دوره دانشسرا حضرت نرجس(س)؛ بیان می گردد:


بسم الله ا­لرحمن الرحیم

موسسه بیت الحفاظ حضرت نرجس (سلام الله علیها) بعنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تخصصی قرآنی کشور در حوزه آموزش و برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم ویژه خواهران در سطح ملی و بین المللی با سابقه چهارده ساله برای دومین سال پیاپی، دوره آمادگی دریافت مدرک لیسانس و ادامه تحصیلات عالی در دانشگاه را برگزار می نماید.

ثبت نام این دوره با هدف ارتقاء سطح علمی و ایجاد اشتغال برای حفاظ بالای 20 جزء قرآن کریم از تاریخ  18 مرداد ماه 1403 آغاز شده است.

این فرصت استثنائی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که باعث تمایز آن می باشد از جمله اسکان شبانه روزی در مشهد مقدس و مجاورت بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام با فاصله 2 دقیقه ای از حرم مطهررضوی، زیارت روزانه ، تغذیه ، آموزش های تخصصی، بهره مندی از اساتید مجرب دانشگاه، اردوهای زیارتی و سیاحتی عتبات عالیات و برون استانی، برنامه های فرهنگی و تفریحی و ارائه خدمات با دریافت کمترین هزینه.

حفاظ محترمی که موفق به حفظ بالای 20 جزء قرآن کریم هستند می توانند با ثبت نام و گذراندن آموزش های دانشسرای موسسه بیت الحفاظ حضرت نرجس (سلام الله علیها) و با توانمندی هایی که در دانشسرا کسب می نمایند ، در کنکور سراسری کارشناسی ارشد وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در سال 1403 حضور یافته و پس از قبولی در این کنکور و شرکت در آزمون سالیانه سازمان تبلیغات اسلامی و اخذ مدرک درجه 3 این سازمان ، مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث را از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری دریافت نمایند.

قابل ذکر است که مدرک درجه 3 سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان یکی از معتبرترین مدارک تحصیلی کشور به تنهایی معادل مدرک کارشناسی  (لیسانس) می باشد اما میتوان با داشتن این مدرک نسبت به اخذ لیسانس از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری نیز اقدام نمود. با این اقدام ، آینده شغلی مناسبی برای حفاظ محترم فراهم خواهد شد و این فرصت بوجود خواهد آمد که در آموزش و پرورش و سایر ادارات و سازمان ها مشغول به کار شد.

فراگیران و علاقه مندان به ثبت نام در دوره دریافت مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث - دانشسرای حضرت نرجس سلام الله علیها- می باشند با تکمیل فرم زیر نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدام نمایند.

همچنین در پیام رسان ایتا با آدرس کانال موسسه: eitaa.com/sadatbarghamadi می توانند آخرین اطلاعیه ها و اخبار مرتبط با دوره های آموزشی این موسسه آشنا و با پشتیبان های آن سالات خود را مطرح و پاسخ مناسب دریافت کنند.