پرداخت شهریه دوره حفظ مقدماتی و روخوانی روانخوانی

طرح حفظ نور رضوی
  • 1403/03/18
  • 0
  • 1542

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت الحفاظ حضرت نرجس (سلام الله علیها )در مشهد مقدس از فراهم آمدن واریز شهریه دوره حفظ مقدماتی و همچنین هزینه دوره روخوانی روانخوانی ویژه راهیافتگان دوره مقدماتی حفظ ۱۴۰۳ خبر داد.


اعظم‌السادات برغمدی، مدیر مؤسسه بیت‌الحفاظ حضرت نرجس سلام الله علیها ، اظهار کرد: با توجه به فراهم آمدن زیرساخت لازم به جهت واریز اینترنتی هزینه شهریه دوره حفظ مقدماتی از سوی موسسه؛ لذا قرآن پژوهانی که از طرف موسسه قبولی آنان به ایشان اعلام شده است درخواست می شود با ورود به لینک زیر نسبت به پرداخت هزینه مربوط به مبلغ 6.500.000 تومان اقدام نموده و رسید آن را برای موسسه ارسال نمایند.

پرداخت اینترنتی شهریه دوره مقدماتی حفظ شبانه روزی قرآن کریم - سال 1403

 

وی همچنین اعلام داشت : قرآن پژوهانی  که از سوی کمیته آموزش موسسه برای دوره روخوانی و روانخوانی ویژه راهیافتگان دوره حفظ مقدماتی معرفی شده اند، می بایست علاوه بر مبلغ فوق ، هزینه دوره آموزشی مربوط به مبلغ 500.000 تومان را که لینک آن در زیر قرار داده شده است را نیز پرداخت نموده و رسید آن را برای موسسه ارسال نمایند.

   پرداخت اینترنتی هزینه دوره روخوانی روانخوانی ویژه راهیافتگان دوره مقدماتی حفظ ۱۴۰۳

 

در انتها ایشان بیان داشتند :طبق نظر کمیته آموزش، افرادی که نیاز به دوره روخوانی روانخوانی بالهجه عرب بوده اند می بایست پرداخت های لازم که در بالا ذکر شده است را حتما انجام دهند.

همچنین یادآور می شود قرآن پژوهان محترم دقت نمایند چنانچه بعداز دوره مقدماتی نمره قبولی درس روخوانی روانخوانی را نتوانند کسب نماید از ورود به دوره اصلی حفظ یکساله که به صورت رایگان برگزار می گردد؛ باز خواهند ماند .