توضیحات تکمیلی در خصوص ثبت نام دوره حفظ کل موسسه

طرح حفظ نور رضوی
  • 1403/02/02
  • 0
  • 291

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت الحفاظ حضرت نرجس (سلام الله علیها )در مشهد مقدس توضیحاتی در خصوص چهارمین دوره طرح ملی قرآنی «حفظ نور » را بیان داشتند.


اعظم‌السادات برغمدی، مدیر مؤسسه بیت‌الحفاظ حضرت نرجس سلام الله علیها ، اظهار کرد: ثبت‌نام چهارمین مرحله طرح ملی قرآنی «حفظ نور رضوی» در سال 1403 با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با زنده نگه‌داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار، آغاز شد.

فراگیران و علاقه مندان به ثبت نام در دوره حفظ کل قرآن کریم و همچنین حافظان کل قرآن که علاقه مند به دریافت مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث - دانشسرای حضرت نرجس سلام الله علیها- می باشند با مراجعه به سایت این موسسه و تکمیل فرم زیر نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدام نمایند.

 

توضیحات تکمیلی به شرح زیر است :

 

  1. قرآن پژوهان فرم اطلاعات اولیه درخواستی مخصوصا شماره های تماس تلفنی خود و خانواده را به صورت کامل و دقیق تکمیل نمایند.
  2. قرآن پژوهان عزیز بعد از تکمیل پروفایل خود باید قطعه مشخص شده سوره مبارکه سبا از ابتدای آیه ۱۰ تا انتهای آیه ۱۳ ، را به صورت روخوانی روانخوانی با لهجه عرب تلاوت کرده و ارسال کند تا به مرحله داوری برسد.
  3. بعداز اعلام نتایج در صورت قبولی کسب نمره خوب به بالا، قرآن پژوهان می بایست هزینه مصاحبه حضوری با مبلغ 150 هزار تومان را پرداخت نمایند.
  4. چناچه  قرآن پژوه  نمره قبولی( فایل صوتی ارسالی) را بدست نیاورند ، می بایست در دوره حضوری روخوانی و روانخوانی مقدماتی شرکت نموده و  مبلغ ۵۰۰ هزارتومان برای آن دوره را پرداخت نمایند.
  5. نوبت دهی برای مصاحبه حضوری باتوجه به اولویت قبول شدگان در دوره روخوانی در مشهد مقدس اعلام  می گردد.
  6. هزینه دوره مقدماتی ویژه قبول شدگان مرحله آزمون روخوانی روانخوانی و مصاحبه مبلغ ۶ میلیون و پانصد هزار تومان میباشد.
  7. هزینه دوره مقدماتی ویژه قبول شدگان مصاحبه و با دارا بودن پیش‌نیاز  دوره روخوانی و روانخوانی با لهجه عرب مبلغ ۷ میلیون تومان می باشد .
  8. حافظان کل قرآن کریم که درخواست ثبت نام در دوره آمادگی برای کنکور ارشد را دارند باید فایل صوتی خود را  بارگذاری کرده و پس از داوری باید درجه عالی و ممتاز را دریافت نمایند در غیر اینصورت باید در دوره حضوری تابستان با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان شرکت نمایند .
  9. دوره تابستانی ۴۵ روزه ویژه حافظان کل که برای دوره آمادگی برای کنکور و اعطای مدرک لیسانس به حفاظ میباشد شامل دوره تجوید، جمع بندی تثبیت محفوظات میباشد که در آخر دوره قبول شدگان با کسب نمره ۶۰ به بالا ( حسن حفظ و حسن تلاوت ) می‌توانند در دوره دانشسرا شرکت کنند که پس از قبولی قابل پرداخت در پنل شخصی میباشد.
  10. هزینه دوره اصلی دوره حفظ یکساله  پس از قبولی در دوره مقدماتی به صورت رایگان میباشد .
  11. هزینه های رفت و برگشت به مشهد در طول دوره های آموزشی و بخشی از هزینه های جاری اردوها همچون سفر به  عتبات عالیات ، کرمان ، قشم کرمانشاه ، قم و ..... به عهده خود قرآن آموز میباشد.
  12. باتوجه به ظرفیت محدود اولویت جذب با نخبگان قرآنی میباشد خواهشمند است در تکمیل فرم و ارسال فایل صوتی  هرچه سریعتر تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه اقدام نمایید.