ثبت نام سفر به عتبات عالیات درماه مبارک رمضان1402

طرح حفظ نور رضوی
  • 1402/11/01
  • 0
  • 672

اعظم سادات برغمدی بیان کرد : سفر زیارتی به عتبات عالیات و مشرف شدن به ساحت ملکوتی ائمه معصومین در کشور عراق، ویژه حفاظ موسسه بیت الحفاظ نرجس سلام علیها در ماه مبارک رمضان 1402 مهیا گردید.


وی افزود : ثبت نام و واریز هزینه سفر به این سفر معنوی از اول بهمن ماه شروع و تا نیمه شعبان امکان پذیر می باشد.

هزینه این سفر 10 میلیون تومان بوده که حافظان می توانند با ورود به لینک زیر و واریز هزینه و ثبت اطلاعات خود ؛ در این سفر معنوی و تبلیغی بهره ببرند.

 

لازم به ذکر است با توجه به نوسات ارز و هزینه بالای سفر با مدت زمان اعلامی، هزینه دریافتی از فراگیران بخش کوچکی از هزینه های جاری این سفر بوده و اکثر هزینه توسط خیرین قرآنی و مردمی پرداخت می گردد.

 

 

 

 

 

شایان ذکر است در این ماه مبارک؛ حضور در جلسات قرآنی در حرم های ائمه اطهار در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا اجرایی برنامه های فرهنگی - تبلیغی را خواهند داشت.

حضور در جلسات و محافل قرآنی در شهرهای مختلف و بهره گیری از اساتید برجسته قرآنی آن کشور نیز از برنامه های اصلی این سفر خواهد بود.

برگزاری کلاس های تخصصی جهت ارتقای سطح حفاظ و استفاده از ظرفیت های آموزشی اعتاب مقدسه از مهمترین برنامه های آموزشی این دوره یک ماهه می باشد که با هماهنگی اساتید و مدیران این موسسه برای حافظان  موسسه در نظر گرفته شده است.

در انتها ایشان خاطر نشان کردند که تمامی کلاس ها آموزشی مطابق با آیین نامه موسسه و دستورالعمل های مصوب ابتدای طرح در یک ماه استقرار حفاظ در کشور عراق برگزار میگردد و هیچ گونه کم و کاستی در زمانبندی کلاس های حفاظ به وجود نخواهد آمد.