برگزاری برنامه اجتماع حافظان قرآن کریم در شب رحلت پیامبراعظم (ص)

طرح حفظ نور رضوی
  • 1402/06/22
  • 0
  • 448

مدیر مؤسسه بیت الحفاظ نرجس مشهد از برگزاری برنامه اجتماع حافظان قرآن کریم با عنوان« اسوه حسنه» در روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ مصادف با شب رحلت پیامبر اکرم خبر داد.


اعظم‌السادات برغمدی، مدیر مؤسسه بیت‌الحفاظ نرجس مشهد، اظهار کرد: با عنایت به برگزاری برنامه اجتماع حافظان قرآن کریم با عنوان اسوه حسنه در روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ مصادف با شب رحلت پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله وسلم ) و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام لطفاً نکات ذیل را رعایت فرمایید تا با نظم بهتری اقدامات صورت پذیرد:

۱. زمان حضور ودریافت کارت دعوت در صحن پیامبراعظم از ساعت ۱۶ و حداکثر تا ساعت۳۰ /۱۶در صحن پیامبر اعظم (ص) در بالای پارکینک شماره یک می باشد . بعد از این ساعت امکان حضور فراهم نمی باشد.

۲. از آنجایی که اقامه نماز مغرب و عشا جزئی از برنامه به شمار می آید، لطفا عزیزان و میهمانان گرامی با وضو باشند (پس از ورود به مکان انتخابی امکان خروج فراهم نیست).

۳. از آوردن و همراه داشتن وسایل اضافی(کیف و...) پرهیز فرمایید.

۴. برای هر میهمان در محل اجرای برنامه یک رحل و قرآن و (هدیه چپیه متبرک )به منظور استفاده و نظم دهی و جانمایی افراد پیش بینی شده است. لطفا پس از استقرار در محل برنامه از تردد و جابجایی قرآن و... پرهیز فرمایید.

۵. لطفا کارت های پذیرش را تا انتهای برنامه همراه خود داشته باشید.

۶. جهت ایجاد نظم و برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه با خادمین و مسئولین برنامه همکاری داشته باشید.