آغاز ثبت نام طرح ملی قرآنی«حفظ نوررضوی» درسال1402

طرح حفظ نور رضوی
  • 1402/01/11
  • 0
  • 10379

مدیر مؤسسه بیت الحفاظ نرجس مشهد از آغاز طرح ملی قرآنی «حفظ نور رضوی»در سال 1402 خبر داد.


اعظم‌السادات برغمدی، مدیر مؤسسه بیت‌الحفاظ نرجس مشهد، اظهار کرد: ثبت‌نام طرح ملی قرآنی «حفظ نور رضوی» در سال 1402 با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با زنده نگه‌داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار، آغاز شد.

وی بیان داشت : موسسه بیت الحفاظ نرجس سلام الله علیها فعالیت خودرا از سال۱۳۸۹ آغاز کرده و به حول قوه الهی درخششی در سطح بین المللی و کشوری در بحث تربیت حافظ کل قرآن کریم و دوره های تربیت مربی حفظ قران و .....در روزمه کاری خود ثبت کرده است از جمله دوره تربیت مربی ویژه نخبگان قرآنی از کشور بحرین اردیبهشت۱۴۰۱،دوره تربیت مربی قرآن ویژه نخبگان قرآنی از کشور عراق ۱۴۰۰ ،مجری طرح حافظون رضوی ازسال۱۳۹۸تا۱۴۰۱باتعداد۵۰۵ حافظ قرآن در۵۰ شعبه درسطح شهرمشهد درجوار ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام بوده و امید به خداوند مهربان درسال ۱۴۰۲میزبان دختران۱۴تا۲۴سال از سراسر کشور هستیم دوره مقدماتی سال۱۴۰۲ از ۲۰تیرماه آغاز و تا ۳۰مرداد ماه ادامه دارد ، شرط ورودی به دوره مقدماتی قبولی در مصاحبه حضوری و تلفنی .

فراگیران جهت ثبت نام با مراجعه به سایت این موسسه و یا لینک ثبت نام مصاحبه حضوری دوره حفظ مقدماتی سال 1402 میتوانند ثبت نام اولیه را صورت دهند.

لازم به ذکر است هزینه ثبت نام مصاحبه حضوری برای دوره مقدماتی در سال 1402 مبلغ 150 هزار تومان اقدام نمایند .

همچنین ایشان بیان داشتند که در صورتی که فراگیران این مصاحبه را قبول شوند وارد دوره مقدماتی حفظ تابستانی خواهند شد که هزینه دوره 40 روزه در سال 1402 مبلغ 5.500.000 تومان (پنج میلیون و پانصد هزار تومان )است و در صورتی که فراگیران این دوره مقدماتی را نیز با قبولی در آزمون های مربوطه به انتها برسانند وارد دوره حفظ یکساله شبانه روزی خواهند شد که هزینه دوره نهایی یکساله برای برگزیدگان رایگان خواهد بود .

وی افزور : برگزاری برخی از کلاسها در حرم مطهر رضوی خواهد بود . و ماه مبارک رمضان در عتبات عالیات برگزار خواد شد و در طول دوره اردوهای زیارتی تفریحی شاد و جذاب قم ،کرمان قشم ، کیش و .... میزبان این عزیزان خواهیم بود.

همچنین در پیام رسان ایتا با آیدی: https://eitaa.com/beitnarjes_hefzqoran فراگیران می توانند سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب دریافت کنند.